Mischa & Thomas Around The World

Home Sweet Home

Dear all,

Despite all your suggestions to keep traveling given 'The Second Great Depression', we decided to be stubborn and not listen to you. You know we are good at that... and of course we missed you all too much...;-)

So we confirmed our last fligths and will be arriving on Schiphol on May 27th at 06.50 am on Cathay Pacific flight CX0271.

Looking forward to seeing all of you again soon!!

Lots of Love,

Mischa and Thomas

Martijn Kamps

Geniet nog van de laatste dagen. Ben benieuwd naar alle verhalen die ik niet gelezen heb!

Carla

Hoi lieverds,

Fijn dat jullie lekker koppig zijn (what's new) en om jullie snel weer te zien!

goede terugreis en tot de 27e. xx

Linda

Top, heerlijk dat eigenwijze gedarg! Zie jullie de 27e, errug vroeg, maar ben erbij!

x

Jorden

Wereldreizen en sabbaticals zijn zo 2008. Kom maar lekker snel naar NL!

Thomas & Mischa

Tja, de laatste daagjes.... maar we kijken er heeeel erg naar uit om jullie allemaal weer te zien!! Echt super Carla, Linda & Annemarie dat jullie ons komen opwachten.... weet niet of ik het droog kan houden hoor.... ;-) tot snel!!! xxxx Mischa

Linda

Idem dito!
Ben aan het aftellen;-)

Marco

Ik ga ook proberen er bij te zijn op Schiphol, maar houd nog even een slag om de arm aangezien ik direct daarna naar Maastricht moet... Tot snel!!! Marco

Thomas en Mischa

Hallo allemaal. Wat leuk dat jullie allemaal proberen om erbij te zijn! Wij verheugen ons er al op!! En de Mooij, wij gaan ook richting M'tricht, blijf je daar overnachten. Zo ja dan kunnen we ff een hapje eten!
Groetjes, T&M

Jorn en Floor

Heey! Welkom in Nederland! Hoe is het om weer thuis te zijn? Leuk om iedereen weer in je armen te sluiten? Moeten maar snel eens een datum plannen om weer bij te kletsen! We houden contact.
Liefs Jorn en Floor

Gompie

He Thomas en Mischa, Welkom terug! Als jullie gesetteld zijn, zijn jullie van harte uitgenodigd voor een hapje en een drankje! sjoerd

Thomas & Mischa

Hey Sjoerd!! Wij zitten de komende maand in Amsterdam bij vrienden. Laat maar weten wanneer je het beste uitkomt!! Errug leuk om weer eens bij te kletsen en verhalen uit de oude doos te halen! tot snel, dikke kus, T&M

martijn kamps

Thomas, als je binnenkort tijd hebt om een biertje te doen, dan hou ik me aanbevolen! Ben benieuwd naar jullie verhalen! Mail me maar even:
martijn.kamps@mail.ing.nl. Zal kijken of ik Verhelst ook mee kan krijgen.